Tevreden of ontevreden?

Als u terug kijkt op ons (telefonisch) contact wordt u dan blij? Of blijft een gevoel van ongenoegen knagen? Zijn er zaken onbesproken of vragen onbeantwoord gebleven? Liep het contact niet lekker of had u zaken toch graag anders geregeld willen zien?

Of

Hebben wij u goed geholpen? Hebben wij u de juiste adviezen gegeven, hebben wij u op het goede spoor gezet? Wat uw bevindingen ook zijn, wij horen dat graag van u!

Tevreden: 

Het is fijn om te horen wanneer u tevreden bent. Laat het ons weten door een compliment te geven. Wij zorgen ervoor dat dit compliment bij de juiste collega of afdeling terecht komt.

Ontevreden: 

Wij doen er alles aan om alle werkzaamheden met uiterste zorgvuldigheid uit te voeren. Maar het is best mogelijk dat er “kwesties” zijn waar u niet zo tevreden over bent. Ook dat horen wij graag, zodat we het kunnen oplossen!

Geef ons uw reactie, zodat we onze dienstverlening kunnen blijven verbeteren!

Geef ons uw feedback